Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunne vært litt raskere med behandlinga. Til å stole på. Godt å ha i bakgrunn, noen ting kan være uklart, som selskapet tar nye av. Skader ikke å hjelpe litt ekstra noen ganger siden du nesten aldri bruker dem, annet en å gi de penger.
Du får et smil, men å være behjelpelig eller kundevennlig ville ikkje æ påstå at di har...
Fikk faktura for et helt år selv om selger sa det skulle komme månedlig, avtalegiro ble opprettet men fikk fortsatt årlig faktura. Ble sagt opp ettersom jeg ikke hadde mulighet til å betale 12.000.
Forsikringene er dyre til tross for medlemskap i fagforening.
Ble løyet til via telefon om hva vi får ut av å bruke våres innboforsikring. Saksbehandleren var aldri på jobb, så de brukte lang tid på å løse saken. Når de løste saken var det ikke det vi forventet og ble fortalt om. Trakk tilbake saken.
Jeg har aldri opprettet forsikring hos de. Men da min romkamerat skulle ordne forsikring hos de, så satt de den heller i mitt navn uten å informere meg, og uten tillatelse. De mente vi var registrert som partnere. Det vil da si at ikke bare har de oppretta forsikring i mitt navn uten tillatelse, de har også registrert meg som noens partner uten min tillatelse! Fant ut av dette da en regning for et års forsikring var gått til inkasso. Prøvde å ringe de for å løse det, noe de ikke var interreserte i å gjøre i det hele tatt. Måtte ta de til forliksrådet, noen dager før vi skulle møte der fikk jeg beskjed om at de trakk saken. De viste tydeligvis at det de gjorde var galt, men ønsket å prøve å få pengene ut av meg uansett. SVINDLERE!