Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige Erfaringer bilforsikring. Utrolig lang saksbehandlingstid. Fabrikkerer egne opplysninger når det ikke finnes informasjon som er til skade for kunden. Det som er bra? Avdelingsleder tar tak og ordner raskt opp når jeg lover å ta saken til rettsapparatet. (Etter fire måneder) Ellers er det ingen ting som er bra, en stjerne i anmeldelsen er en for mye.
Vært veldig greit å forholde seg til, vært behjelpelige i de sakene jeg/vi har hatt.
De er veldig flink på service å ordner opp sånn at alt blir bra. Jeg er topp fornøyd med Gjensidige.
Har stort sett greie priser, det virkes som dyktige folk på kundesenteret. Har aldri hatt behov for og bruke forsikringen så vet ikke hvordan dei er da.
Skadebehandling var ikke i mine øyne bra. Koster for mye å forsikre.
Jeg er for for det meste fornøyd med Gjensidige. Kommer ikke på noe spesiellt jeg kan trekke på.
Forsikring er en bruksvare. Best til sjekk pris.