Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skade på ferie med reiseforsikringen, ønsker ikke å dekke noen utgifter til lege, fysio, smertelindring etter hjemreis
Jeg har en faste kontakt, og dette er meget viktig.
Umulige å få tak i. Kommer ikke inn på skadesaken din og umulig å få tak i et menneske. Blir satt over og ingenting skjer. Man er helt i blinde. Man kontakter et tomt rom.
Prisgunstig og god service. Fordel med at de har kontor på stedet hvor jeg bor.
Dyktige og kundevennlige medarbeidere i Gjensidige de vet hva de prater om og enkel å forstå. Godt fornøyd.
Bare positivt så langt. Rask behandling. Men om de har de beste prisene vites ikke.
Gjensidige prøver å svindle deg ved å redusere erstatning på ting som står i vilkårene deres. Sykkelen min ble stjelt, den var låst etter bakhjulet inne i en blokk. Gjensidige prøvde å redusere erstatningen med 30% ettersom den ikke var låst etter rammen, det står det ingenting om i vilkårene deres. Videre er det faktisk helt forjævlig å kommunisere med saksbehandleren om du ikke er enig, så dette tjener de nok mye på. Jeg kommer aldri til å bruke Gjensidige igjen, uavhengig av pris når saksbehandlingen og servicen er så dårlig. Det er virkelig vanskelig å komme i kontakt med riktig person for å få behandlet saken av en annen og du må forvente å vente 2-4 uker på kundeombudet. Det burde være obligatorisk å oppgi informasjon om Finansklagenemda og Kundeombudet når dette er gangen i ting.