Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt komplett umulig å komme i kontakt med en kundebehandler. Verken på mail eller på telefon. Jeg skjønner jo at det er en uthalingsmetode, men jeg var uten telefon i 1,5 uker. Helt forferdelig og umulig faktisk å nå tak i dem når man har en pågående sak. Man går gjennom utallige tastevalg, før det ble lagt på. Helt uholdbar kundebehandling. Jeg forstår altså ikke hvordan Telia som har den blideste og mest serviceinnstilte kundebehandling, kan velge å bruke et selskap som har så elendig kundebehandling! Har aldri opplevd maken til gjenstridighet!
Ble påkjørt bakfra. Forsinket forsikringsoppgjør. Tok over 1 år. Måtte purre.
Alltid enkel og grei på kundeservice. Bra lokal oppfølging.
De klarer ikke få med seg at jeg ønsker månedlig faktura, sender meg hele beløpet istedet. Skjedd gjentatte ganger selv om jeg ringe inn hver gang det skjer.
Etter ett kjapt søk på nettet innså jeg at jeg kunne spare 4000kr året på bilforsikringen ved å bytte selskap. I tillegg kunne jeg spare 2000kr året på hundeforsikring. Da var valget veldig enkelt...
Meget fornøyd med Gjensidige. Lett å komme i kontakt. Hurtig tilbakemelding ved skader etc. Egne kontaktpersoner
Har alle mine forsikringer der,men synes at de virker dyrere enn andre selskap. Har kjørt skadefritt lover 40 år.