Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Innbrudd i bolig ble starten på et mareritt. Gjensidige sendte takstmann som gikk gjennom skader og bortatte ting. Vi måtte sende inn liste over bortatte ting med kjøpesum og kjøpested. Fikk beskjed om at dette var mottatt og saken skulle gå kjapt. Etterhvert sendte Gjensidige en ny takstmann og ba oss fremmlegge kvitteringer på tingene som var bortatt. Da dette er private ting har vi ikke spart på kvitteringene opp i gjennom. Saken drøyde ut og nå er det kommet tilbakemelding om at vi ikke har krav på erstatning etter deres vilkår. Saken er videresendt advokat og blir tatt videre til Finansklagenemda. Styr unna Gjensidige, er vanskelig når det kommer til oppgjør av større summer og gjør alt de kan for å slippe unna å betale erstatning.
Utbetaling ved personskade er totalt håpløst uten kjempegod advokat.
Very poor communication, slow feedback, have sold insurance, which doesn't fit for me. Employers are not fully prepared for helping client, diversification of data base... In order to reach right person, must have a conversation with 4 persons, untill they've found the right person, who can handle the case... Very, very low level. Can't even find one positiv thing. Gold diggers.
Ringte inn å ba om tilbud på kasko og delkasko bilforsikring. Fikk etterpå email som takkede for at jeg hadde bestilt full kasko bil forsikring. Ringte inn x 3 og chattede uten å få hjelp. Alle sa de skulle sjekke det og ringe med tilbake uten at noe skjedde. Ble veldig oppgitt da en kundebehandler sa at han ikke kunne slette bestillingen da det sto på hans papir at jeg hadde takket ja til fullkasko -han hørte ikke på hva jeg sa. Fikk til slutt kontakt med en der slettede den forsikringen jeg ikke hadde sagt ja til, men hadde tatt 2 uker og mye irritasjon.
Får stort sett svar i rimelig tid. Kun en sak som har tatt tid og som enda ikke er løst.
Helt ok. Men fra 9.000,- til 11.000,- i året blir for mye økning for meg. På et sameie, og jeg eiger kunn 42 kvardatmeters leilighet. Kjenner familier med hus på øver 150kvadrat som betaler minder en vi gjør. Absurd er det.
Var på tur hjem fra reise, å under mellom landing på flyplassen, så knakk en tann når jeg skulle spise noe. Så sendte skademelding når jeg var hjemme, men fikk beskjed at dem dekker ikke dette siden jeg skulle ha ringt tannlegen på flyplassen kl 1730, å fått hjelp med engang, dekker kun under reise. Ekstremt dårlig. Mellomlandet og var kun i 15 min der, skjønner ikke hvordan jeg skulle få hjelp til dette der, skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne få det dekt når jeg kom hjem, skadden skjedde under reisen.