Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Banken er lite behjelpelig med f.eks forsikringer og lån uansett årsak/bakgrunn til kunden. De skiller seg absolutt ikke ut
God kundeservice. Kort ventetid på tlf. Helt ok pris. Ikke sykt billig å ikke sykt dyrt.
Gjensidige har for oss vært det rimeligste forsikringsselskapet i en periode på noen år nå. Vi er gift par på 50 år, uten barn, men med hus og garage, biler og båt + hund. Når vi har sammenliknet priser fra flere selskap, bedt Gjensidige om tilbud og eller bedre tilbud, så har vi alltid fått noe som kunne matche laveste pris. I tillegg så har kundeutbyttet kommet på toppen av det hele, slik at Gjensidige har spasert godt i fra konkurentene hva angår totalpris. Anbefaler alle å ta Gjensidige som sitt forsikringsselskap, og ikke glem å be om tilbud. Saksbehandling ved skader har vært enestående ved spørsmål og skadesaker, og har egentlig bare positive ting og kommentere her.
Til ogmed med samlerabatt og YS rabatter så er de betraktelig dyrere en andre leverandører jeg fikk tilbud hos hvor jeg ikke har noen fordeler.
god ,greit oppgjør ,kunne ha kommet med forslag til nye forsikringer ,tilbud på eksisterende forsikringer
Selskapet er veldig ekspeditt i fbm. oppgjør. Opplever forsikringene som noe dyre. Vanskelig å sammenligne pris pga. kundeutbytte.
Gebreler bra. Men kundeservice gikk rett i søpla npr de valgte å sende et copy paste svar på et helt naturlig spørsmål: hvorfor økte de forsikringspremien med nesten 10 ganger konsumprisindeksen. Fikk ikke svar. Bare st: vi har økt prisene.