Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pga vannskade i naboleiligheten, ble alle tak i vår leilighet fuktskadet. Det tok over et år før skaden, som stort sett var å fjerne maling i tak, tørke og deretter sparkle og male taket på nytt, ble utbedret. Håndverkerene Gjensidige hadde valgt var lite interessert i gjøre jobben, de tok aldri kontakt og måtte kontinuerlig mases på for at noe skulle skje. I mellomtiden måtte vi med små barn bo i betongstøv og fuktskadet tak. Gjensidige ble kontaktet flere ganger i fortvilelse over manglende innsats fra håndverkere uten at de tok noe ansvar. På toppen av det hele så ble både utgifter til alternative bo og vaskeutgifter nektet da saken skulle avsluttes enda dette hadde blitt avtalt. styr unna dette selskapet!
Topp service, raskt og enkelt kundeoppgjør! Oversiktlig.
De har meget profesjonelle kundebehandlere. Dessverre er de bundet opp av modellbetegnelser på MC med fokus på "r", som vurderes som "aggressiv" sykkel. BMW har disse betegnelsen hvor "r" beskriver road. RT og RS er MC med relativt beskjeden motorkraft og kjøpes i hovedsak av godt voksne. Dette burde favorisere denne kundegruppen vs yngre som kjøper "RR". Bilforsikring er midt på treet i pris. Innbo og mobilforsikring er priset fornuftig.
Var involvert i en liten ulykke, motpart benyttet seg åpenbart av situasjonen og tilla skade på bil, Gjensidige var lite interessert i å forfølge saken på mine\våre vegne og heller bli ferdig fortest mulig.
Virket som hun jeg snakket med hadde dårlig tid og mest lyst å legge på ved snakk om behandlingsforsikring. Hun opplyste ikke om noe mer enn nødvendig heller, som f.eks at jeg må registrere saken på nett for at saken skal bli gjeldende. Som jeg fant ut nå. Elendig og grådig og virker spekulativt. Anbefaler Storebrand! Aldri vært noe problem der, om man lurer på noe møter man hjelpsomme folk som faktisk ønsker å hjelpe deg om du trenger det.
Rask og profesjonell kundebehandling som stiller rimelige krav. Så lenge du har gjort de tingene du skal og dokumenterer godt så kommer oppgjøret fort. Om det skulle pirkes på noe så er det nok forsikringspremien på noen biltyper som er veldig høy, selv om man har vært fast kunde lenge og har maks bonus. Så her kan bytte av forsikringsselskap bli tilfelle da det gjelder bilforsikring, for enkelte biltyper. Bra kundeservice.
Mye surr, ble lovet en bonus og at jeg kunne sette yngste sjåfør som 23 når jeg ble gammel nok. Bonusen ble trekt, og måtte krangle for å få den tilbake. Fikk heldigvis etterbetalt det som var betalt for mye. Fikk ikke sette yngste sjåfør som 23 når jeg fylte. De sa jeg måtte vente til neste "periode" startet, som da var 8 måneder frem i tid. Eneste jeg anbefaler mindre, er Eika.