Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke info jeg skulle. Kunderådgiver informerte meg ikke om mine rettigheter ifom med veihjelp når jeg trengte det.. Dette måtte jeg selv finne ut av, og det viste seg at jeg hadde rettigheter som jeg ikke var klar over. Fikk inntrykk av at jeg måtte finne ut av ting selv. Noe som faktisk forsikringsselskapet skulle hjelpet meg med.
Er stort sett fornøyd med Gjensidige,men at det må da gå an å diskutere pris på forsikringene da jeg har alt i Gjensidige,håper det kan la seg ordne.
Briller, en uke gammel forsvant på reise. Null hjelp/ansvar fra Gjensidiges side.
Byttet bil og det gikk raskt å få den nye forsikringen og også oppgjør for gammel bil som var solgt.
Godt fornøyd rask behandlingstid fått svar raskt ved forespørsler
Her ble jeg avslått på forsikringen fordi den var tegnet bare 3 mnd før skade. De mente at jeg hadde skaden før forsikringen ble tegnet.
Økende priser, og tilbyr kun Avtalegiro som betalingsmåte, ikke mulighet for E-faktura. og ingen interesse av å beholde meg som kunde når jeg tar kontakt med de.