Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her ble jeg avslått på forsikringen fordi den var tegnet bare 3 mnd før skade. De mente at jeg hadde skaden før forsikringen ble tegnet.
Økende priser, og tilbyr kun Avtalegiro som betalingsmåte, ikke mulighet for E-faktura. og ingen interesse av å beholde meg som kunde når jeg tar kontakt med de.
Behandler kundene sin dårlig. Gjensidige forholder seg ikke til sitt eget regelverk!
God kundeservice men dessverre veldig dyr og negativ til å endre på forsikringsprisen
Skade på ferie med reiseforsikringen, ønsker ikke å dekke noen utgifter til lege, fysio, smertelindring etter hjemreis
Jeg har en faste kontakt, og dette er meget viktig.
Umulige å få tak i. Kommer ikke inn på skadesaken din og umulig å få tak i et menneske. Blir satt over og ingenting skjer. Man er helt i blinde. Man kontakter et tomt rom.