Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uten en skade blir forsikringen dyrere og dyrere for hvert eneste år, selv med skadefri kjøring og "foreningsavtale". Andre selskap tilbyr bedre produkt til en rimeligere pris.
god erfaring med gjensidige, men de er litt dyre å ha. god service veier opp for mye. men denne coronaen gjør at vi må finne noe rimeligere som dekker like bra, så er derfor på jakt. hvis de senker prisene med i allefall en fjerdedel, så er jeg tilbake i gjensidiges rekker. :)
Har alltid vært fornøyd med Gjensidige men synnest de begynner å bli i overkant dyre så begynner nå prosessen med å sjekke priser og flytter alle mine forsikringer
Har hatt en sjokkopplevelse og vil oppfordre alle til å velg annet selskap . De er umoralske og uten skrupler Sender ut presse skriv med det første slik at andre slipper å oppleve det samme som oss
Raske med tilbakemelding og raske med oppgjør God kundebehandling
Forsikringen ble ca. 5000 kr. dyrere , uten at jeg vet hvorfor.......
Har bare hatt bruk for forsikringen en gang, men siden deres var rask og intuativ. Fikk registrert skade, lagt inn bilder og forklaring. Fikk beskjed om å levere bil på reparasjon, og leiebil var klar når jeg leverte den. Egenandel var 4000,- men de kontaktet meg å sa at grunnet langt og godt kundeforhold, halverte de egenandel til 2000,-! dette uten noe oppfordring eller spørsmål fra meg. Ble fulgt opp underveis og er alt i alt veldig fornøyd!