Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare hatt bruk for forsikringen en gang, men siden deres var rask og intuativ. Fikk registrert skade, lagt inn bilder og forklaring. Fikk beskjed om å levere bil på reparasjon, og leiebil var klar når jeg leverte den. Egenandel var 4000,- men de kontaktet meg å sa at grunnet langt og godt kundeforhold, halverte de egenandel til 2000,-! dette uten noe oppfordring eller spørsmål fra meg. Ble fulgt opp underveis og er alt i alt veldig fornøyd!
Jeg vil gjern tilbudet bilforsikring fordi billen min er ikke Lexus bil som andre bil jeg finner mindre forskrin hvis det er mulig gjerne et tilbudet
Har benyttet meg av Gjensidige da de er solide og en trygghet som holder seg godt på pris mtp hva de leverer.
Rask og god kundeservice. Hyggelige å snakke med i tlf.
Har aldri brukt noen av forsikringene mine, men da jeg byttet til x ringte de meg og ga meg et bedre tilbud for å beholde meg som kunde! 👍🏼
Har hatt Gjensidige i minst 50 år (!) Alt har vært greit men det er flere ganger de har (rotet) når jeg enten skifter bil eller mc. Tyder på at jeg noen ganger har kommet bort i medarbeidere som kanskje ikke helt har klart jobben sin. Men etter litt om/men så har det rettet seg. Burde ikke forekomme. Ut over det er jeg fornøyd.
Jeg har vært generelt misfornøyd med kundeservicen, fordi jeg har blitt fortalt en ting også har servicebehandleren gjort det dtikk motsatte. I tillegg til dette har det vært tull med bonusopptjeningen.