Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dem sende faktura til gamle adresse, etter jeg snakket med dem.
De roter med hver eneste faktura. De har ikke kontroll på noe. Har ikke noen fast som har mine forsikringer å forholde meg til. Sender gjerne 2-3 like fakturaer med bare en uke eller to mellom hver. Har ikke trengt å bruke forsikringa så vet ikke hvordan de er da.
Ventet 5 mnd på oppgjør. Når endelig oppgjøret skulle komme, fikk jeg ikke leiebil i reparasjonstiden. Selv med dette i avtalen. Bør gjøre noe med kundebehandling og responstid. 5 mnd er alt for lenge. Veldig avhengig av hvem som sitter på saken.
Gode avtaler som YS-medlem, både med bilforsikring, innboforsikring og reiseforsikring. Grei saksbehandling ved bilskade. Hurtig og god kundebehandling da jeg påpekte endret pris for bilforsikring. Finner ingen bilforsikring som er gunstigere enn hos Gjensidige ...
Opplever at saksbehandlingstiden er ment for å utmatte kunden.
Uten å ta kontakt, økes premien til stadighet. Det er et eldre menneske som bor i huset og betaler 4 ganger så meget som meg som har et tilsvarende hus i samme området, uhørt.
Hadde 60 prosent rabatt på 2 biler, og det ble dyrere etter jeg gikk opp til 70% etter et år grunnet "endring i tariffer", de kunne heller ikke konkurrere med andre forsikringselskap på prisen. Jeg "sitter fast" i gjensidige til neste år grunnet oppspart over 8000kr i ungdoms avtale. Kommer garantert til å bytte selskap, og går aldri tilbake på prinsipp hvordan de behandler kunder. Har hatt gjensidige i 4 år, de var ikke interessert i å beholde meg som kunde. Skadeoppgjør var også helt forferdelig.