Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kontakt med kundekontakt. er alltid opptatt og vanskelig å få tak i.
Leverte inn mobil for reperasjon på forsikring(skjermbytte gjennom innbo pluss). Har teke totalt 5 veker til no, fortsatt ikkje fått igjen mobilen. Får ingen estimert dato på når eg kan forvente denne tilbake heller. Kjem til å bytte selskap pga. dette, håplaust. Har teke kontakt med både Elcare og Gjensidige, Gjensidige skylder glatt på Elcare og seier dette har dei ingenting med.
Hyggelige og effektive medarbeidere. Hurtig oppgjør.
Anbefaler ikke Gjensidige Forsikring til noen. Oppstår det skade er de ikke flinke med og håndtere sånne saker. Har ventet på snart 1 år på at tak skaden skulle repareres dette har enda ikke skjedd. Forsikring selskapet venter fra byggefirmaet til de sender pris overslag nå har jeg ventet med det i ca 1 år!
Rask kundebehandling, gode priser. virker som seriøse
God service og rask skadeoppgjør, - er dyr forsikring, fordel får utbetalt bones hvert år,
God dialog og oppfølging fra kundekontakt. De beste prisene i markedet oppnår jeg i Gjensidige. Spesielt når man også tar hensyn til utbytte.