Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Konkurransedyktig på pris og helt ukomplisert ift. en erstatningssak jeg hadde. Anbefaler Gjensidige til alle jeg kjenner.
Gunstig pris på forsikringer. Gjensidige har mange lokalkontor utover i distriktene, noe som gir lettere tilgjengelighet for brukerne, der en kan få direkte kontakt med rådgivere. Resultatet er, etter min mening, en god personlig service for kundene.
Har vært i kontakt med kundeservice, eller mangel på det. Noe mere vil jeg ikke omtale de med.
+ Raskt skadeoppgjør reiseforsikring, ikke dyrt. - Ingen chat mulighet og vanskelig å komme i kontakt med hvis de skal ringe opp igjen. Leverer tydeligvis ikke innboforsikring i sitt navn.
De få gangene uhellet har vært ute så har det vært trygt å måtte forholde seg til et selskap som Gjensidige! - det er enkelt å rapportere inn skade/uhell enten online eller via telefon - de er veldig raske og proffe med å følge opp og gir ryddig og høflig tilbakemelding og ikke minst raskt og ryddig oppgjør - maks innen 24 timer. De har og direkte oppgjør mot veterinær når kjæledyr blir syke og trenger behandling, noe som i verste fall kan være en kostbar affære.
For dyr bil forsikring. Krangler extremt mye ved oppgjør.
Er masse fornøyd med gjensidige forsikring. Kjempe fin representant for selskapet her på koppang.