Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har evnen til å lytte og er lette å kommunisere med og det er etter mitt syn en god måte å behandle sine kunder på og da blir utfallet av en sak at begge parter er fornøyde.
Jeg har to erfaringer med gjensidige ang. Innbrudd/tyveri. Et innbrudd i Spania og et tyveri i Norge. Begge gangene fikk jeg og min familie bedre behandling av Gjensidige enn man har lov til å drømme om. I mitt tidligere yrke var jeg noen år godsspaner i Oslo pd, og hadde jevnlig kontakt med alle forsikringsselskapene. Gjensidige utmerket seg også dengang med utmerket og rettferdig kundebehandling. Faktisk var det Gjensidige og Storebrand som vi syntes var de beste selskapene for kundene. Når det kommer til min andre erfaring, nemlig trafikkulykker er jeg mer ambivalent. Der scorer ikke Gjensidige like høyt. For noen år siden kjørte bak en lastebil med usikret last nedover Lierbakkene. En bølgeblikkplate blåste av, og jeg landet i min kjørebane. Heldigvis fikk jeg løftet framhjulet på min motorsykkel og unngikk den store smellen. Men da jeg kontaktet Gjensidige, som også var skadeforøverens forsikringsselskap fikk jeg en sterk følelse av at saksbehandler forsøkte å "minimere" Gjensidiges utgifter. Jeg så meg rett og slett nødt til å ta en motivasjonssamtale med ham pr. tlf. Med vennlig hilsen Jan T. Odden
Veldig fornøyd med alt. God service, oppfølging og behandlingstid på forespørsler. Bytter ikke forsikringsselskap med det første her i huset.
Gjensidiges forsikring er uoversiktlig, og dårlig informert om. De hjelper deg ikke med det du spør om, men vrir det over til andre tilbud. De sender heller ikke ut måntlige regninger, og hjelper deg ikke til å skaffe avtalegiro i banken. De sender heller ut purring på hele året isteden for å hjelpe deg med en månedsavtale!
Jeg liker at de deler ut utbytte, og at de har god service til en fornuftig pris.
Alltid villig/behjelpelig hvis du har spørsmål eller trenger hjelp til en skade.
Veldig bra behandling og hjelp de to ganger behovet har meldt seg.