Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha benyttet Gjensidige for de fleste forsikringer gjennom en årrekke, finner jeg det noe underlig at de skal legge seg på et høyt prisnivå når det gjelder bilforsikring. Erfaringen fikk jeg nå ved anskaffelse av fabrikkny bil.
Lite info ved heving av forsikringen, samt på grensen til nedlatende og uhøflig ved kontakt på tlf.
Konkurransemessing premie. Dårlig oppgjør. Ellers ikke noe spesielt.
Ok, selskap men ringer dem årlig og da går premien som regel godt ned. De skulle gitt meg de beste tilbudene automatisk. Har vært kunde hos dem i ca 40 år.
Ryddig og oversiktlig. Rask tilbakemelding ved skade.
Stort sett bra, men er ute etter bedre pristilbud. Innhenter nye tilbud en gang pr år.
Bestilte bilforsikring på chat og fikk en god deal og hyggelig samtale om forsikringen. Kunne kanskje hatt litt oppfølging om mer, men stort selskap har nok ikke tid til mini kunder, som er forståelig. Rekker nok ikke å kontakte alle. Men fornøyd uansett.