Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er godt fornøyd, har kun benytta meg av den 2 ganger når jeg har punktert og trenkte assistanse,
Both insurance and the customer service people are so terrible, i dont even know where to start describing what kind of crap this insurance is.
Raskt oppgjør ved skade. En tlf og alt ble ordnet raskt og effektivt. Valg mellom å få problemer fikset eller oppgjør til konto.
Det er smertefritt å ha forsikring her! Litt dyrere enn andre, men har godtatt dette fordi de er så enkle å ha med å gjøre.
Supert å få tilbake tusenlapper i kundeutbytte hvert år, viktig å ta med det i beregningen når man velger forsikringsselskap
Tegnet forsikring som skulle dekke 60 000 i året for inntektstap ved sykdom. Skulle tre i kraft så fort man gikk over på arbeidsavklaring. Meldte fra tre måneder i forveien og etter 8 måneder behandlingstid, elendig kundeservice, og dårlige unnskyldninger gir de avslag fordi forsikringen via jobben utbetaler tilsvarende. Fortsatt langt unna ordinærlønn men det har visst ikke noe å si. Elendig selskap når man trenger de. Får ikke nødvendigvis hva man betaler for.
Ved siste premieøkning på bilen kontaktet jeg kundeservice for å få en forklaring på den stadige økningen av premien. Fikk da til svar på mail at det var på grunn av de klimatiske forhold der jeg bor...???