Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få tak i og snakke med, har dog ikke hatt bruk forsikringene mine ved noen uhell/skader. Valgte å bytte da de satt opp prisen betraktelig når de egentlig burde gå ned når man går inn i nytt år med økt bonus.
Bonus er det bra. Prisene er for høye. Svært bra erfaring i det siste.
Lureri med prisene. Steg kraftig etter 1-2 år. uten skade....startet på 17 000 og endte på 30 000 etter 2 år. reiseforsikringen hjalp oss ikke på ferie i Frankrike. Ingen engelsktalende leger å referere til gjennom anbefalingene fra Gjensidige. sa opp livsforsikringene uten samtykke. -Da YS avtalen gikk ut kansellerte de livsforsikringene istedenfor å tegne uten Ys avtale.
Kundeservice er hele problemet med Gjensidige. De hjelper deg ikke på telefon og følger ikke opp det de sier der. Forsøker man skriftlig er eneste responsen man får den automatiske mailen. Etter flere forsøk på telefon og mail ble det å bytte. Anbefaler alle å styre unna.
Her blir man ikke lurt. De opptrer ryddige og ærlige. Flott kundebehandling som hjelper deg med en gang.
Kundebehandler hos inntektsforsikring brukte alt for lang tid. Ble lovet at forsikringen gjaldt når jeg ringte noen måneder for jeg ble permittert. Når jeg ble permittert, fikk jeg ingen utbetaling.
Meget bra håndtering av saken min, rask oppgjør uten noen form knirk og knark. Anbefales. Eneste er egenandel 2000kr på ruteskift. Kunne vært litt mindre som 1000kr.