Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppfølging av gode og bedre tilbud kan bli bedre. Da den årlige summen på forsikringen har gått opp, ønsker jeg å innhente tilbud fra andre selskap, og som kanskje resulterer i at jeg skifter selskap.
Oversiktlig avtale, gode samle rabatter, gode gruppeavtaler. Litt vanskelig å sammenligne priser siden gjensidige gir "tilbakebetaling" ved års slutt.
Fungerer bra, men er interessert i pristilbud fra andre og ev bytte pga pris.
Men skulle ønske tlf om forsikring da jeg har forsikring der.
Grei nok, ok og undersøke med andre selskaper. Kanskje litt mer informasjon på mail bl.a om reiseforsikring.
Ryddig, egen kontaktperson gjennom flere år via forening.
De som er bra er overskuddsutbetalingen vært år. Det å belønne de kundene som sjelden eller aldri gjør bruk av sine forsikringer (heldigvis). Men bare betaler sin forsikringspremie hvert år. Min erfaring er at viss du tar kontakt med noen for å spørre om råd/rettledning, er det helt tilfeldig hvem du treffer på og hvilken kunnskap denne personen har om dine spørsmål, dermed blir også svarene deretter, og ikke nødvendigvis korrekte. Det er klart at alle kan ikke svare på alt, men da må kunden settes over til en som kan svare korrekt. Det fortjener kunden.