Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling.Positivt med utbetaling, problemfritt.
Rask og effektiv saksbehandling. Gode nettsider. Noe treg til å svare på telefon
Umulig å få kontakt med kundeservice, vært på telefonen i 30 minutter over 3 ganger for å prøve å få tak i noen for å kunne gi opplysninger om barneforsikring
Gjensidige sier opp avtalen på dagen om regning ikke er betalt, og de ønsker at kunder betaler hele årsbeløpet med en gang, som kan være veldig vanskelig for mange.
Det er for meg utrolig at slike firmaer kan eksistere. Jeg tok kontakt med dem angående en feil i forsikringen som strekker seg over ett år tilbake. Dette skyldes en faktura jeg mottok på 1000 kroner for en reiseforsikring, noe jeg aldri har hatt hos forsikringsselskapet på grunn av kredittkortforsikringen min. De insisterer på et notat fra en selger, og det gjør meg oppriktig uvel. Med min erfaring i telekommunikasjonsbransjen vet jeg at det å stole blindt på selgere sjelden fører til fornøyde kunder. Men det som er enda verre, er at da 'Fagsjefen i Kundeombudet' tok kontakt med meg for å avvise klagen min, klarte han trolig ved en feil å informere meg om at jeg kontaktet de i januar i år angående dette, men fortsatt så har de ikke gjort noe med det. (si opp forsikringen) Deres dårlige service er helt utrolig. Jeg anbefaler ingen å benytte seg av dette firmaet, da de tydeligvis ikke har fokus på kunden i det hele tatt og at du langsiktig kommer til å bli robbet for dine hardt arbeida kroner.
Har kun brukt i forbindelse med ei dyrelgeregnig. Og var fornøyd der. Men etter å ha snakket med flere så forstår jeg at vi har veldig dyr forsikring
veldig god hjelp og rettledning ved skade, flinke medarbeidere