Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen kan bli bedre, litt lang saksbehandlingstid.
God oppfølging men dyre på pris for ny bil som er en Tesla model x 100d.
Fint og god tilbud men blir dyr for meg, jeg anbefaler til mine venner og kjente folk.
Billig forsikring. Litt dårlig på kundeservice. Skulle endre kjørelengde. Ringte. Det ble ikke gjort.
Jeg vet ikke om noen andre selskap som ville øke forsikringspremien med over 1000 kr, når man henvender seg til selskapet for å rette opp feil adresse og ber om at innboforsikringen på fritidshuset blir fjernet. Når man attpå til skriftlig ber om forklaring på dette, får man ikke svar.
Kundeservice er for dårlig overfor min gruppe forsikringstager.
Ble påkjørt og svært skadet av buss i Oslo, var uten skyld, fikk greit oppgjør. Saksbehandler var dårlig tilgjengelig ved henvendelse.