Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vært veldig fornøyd, men nå har forsikringen deres blitt veldig dyr på bil.
Greie priser og bra kundeservice. Kjapt og enkelt skadeoppgjør i de tilfellene det har vært nødvendig. Stort pluss at innboforsikringen dekker knust skjerm på telefon!
Lang behandlingstid da jeg trengte oppgjør etter hjemsendelse fra utlandet p.g.a. Korona.
Syntes selskapet har blitt for dyrt på enkelte forsikringer, men ellers bra.
Ingen dekning for avbrutt ferie ifm covid 19, andre på samme reise som har Frende forsikring fikk dekning for feriedager som de ikke fikk avviklet. Vårt valg av reiseforsikring i Gjensidige har påførte oss et tap på 39.000,-
Meget fornøyd, men har blitt litt dyrt for meg. Har ingen ting å klage på uten at det har blitt for dyrt.
Meldte inn forsikringssak anngående hjemreise etter coronafast i Spania. Fikk ikke dekt hjemreise etter å ha fått en lite forståelig saksbehandler. Snakket med flere i Gjensidige som sa at dette måtte løses. Men denne saksbehandleren hadde tydelig bestemt seg. Resultatet er at alle våre forsikringer blir sagt opp og vil bytte forsikringsselskap. Veldig useriøst forsikringsselskap. Anbefales ikke.