Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid da jeg trengte oppgjør etter hjemsendelse fra utlandet p.g.a. Korona.
Syntes selskapet har blitt for dyrt på enkelte forsikringer, men ellers bra.
Ingen dekning for avbrutt ferie ifm covid 19, andre på samme reise som har Frende forsikring fikk dekning for feriedager som de ikke fikk avviklet. Vårt valg av reiseforsikring i Gjensidige har påførte oss et tap på 39.000,-
Meget fornøyd, men har blitt litt dyrt for meg. Har ingen ting å klage på uten at det har blitt for dyrt.
Meldte inn forsikringssak anngående hjemreise etter coronafast i Spania. Fikk ikke dekt hjemreise etter å ha fått en lite forståelig saksbehandler. Snakket med flere i Gjensidige som sa at dette måtte løses. Men denne saksbehandleren hadde tydelig bestemt seg. Resultatet er at alle våre forsikringer blir sagt opp og vil bytte forsikringsselskap. Veldig useriøst forsikringsselskap. Anbefales ikke.
Har vært kunde med Gjensidige siden tidenes morgen pga fordelene med å være Tekna medlem. Men etter hver gang jeg hadde et problem (tyveri, forglemmelse, bilulykke, egne klønete handlinger, osv) så ordnet de opp fortere enn svint. Har aldri blitt diskutert på noen av kravene mine, uansett om det var jeg selv som klønet det til. Jeg føler de i andre enden har respekt og tålmodighet selv om vi som kunder av og til kan være vanskelige. Viss jeg noen gang bytter fra gjensidige så er det om noen gir meg et knakenes bra tilbud (rent økonomisk), for det skal i alle fall ikke stå på servicen og behandlingstiden.
Jeg vil bytte forsikring fordi jeg ikke liker den lenger.