Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dette selskapet har akseptert en skade -som en kommisjonsforhandler har meldt inn, uten mitt vitende og samtykke! Hverken Gjensidige eller forhandleren har orientert meg om hva som har skjedd, og nå gir de meg 750 kr i egenandel for "skaden"! De forstår ikke norsk heller tydeligvis, for mine meldinger tar de ikke til seg! Bytter nå selskap, for dette aksepterer jeg ikke! Dette står til stryk!
Avtalte pris og kjørelengde. Fikk en liten skade og da hadde jeg overkjørt kilometer fordi de hadde satt en annen kjørelengde i systemet sitt enn de hadde avtalt med meg. Fikk en ekstra regning på kr 3000. Sa opp mitt kundeforhold etter å ha vært i selskapet gjennom flere tiår.
Greit nok at forsikringen ikke dekker alt som kan skje med en bolig, men kundebehandler kan være høflig og respektfull overfor kunden, selv om kundebehandler muligens hadde en dårlig dag, og på det tidspunktet kanskje var lei av stressa og uvitende gamle damer med tilsynelatende uendelig mange dumme spørsmål. Det hadde vært på sin plass med litt menneskelighet og omtanke. Flåsete svar på konkrete spørsmål fører absolutt til bytte av forsikringsselskap. (Jeg fikk for øvrig bedre hjelp med spørsmålene mine av en person jeg traff på trening.)
Alltid er de der Forholdsvis billig Rask avgjørelser
Aldri noen problemer med de. Hyggelig kundeservice.
Den har alltid vært bra. Det er ikke mer og si om det.
Jeg trodde båt og motor var forsikret , og motor ved havari. men nei. Ikke motor. Kun brann og ulykke, og konflikt med andre båter. Kunne noen sagt det da jeg tegnet forsikringen?