Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt god erfaring helt frem til i sommer. Da var selskapet ikke bra. Jeg fikk muntlig aksept for et utlegg ifm. reiseforsikringen, men da jeg skulle få refusjonen - mente de det ikke var gitt aksept for utlegget og nektet å refundere. Slik bør det ikke være! Jeg prøver et annet selskap etter å ha vært i Gjensidige i 35 år.
Fikk ikke svar på detaljene jeg var ute etter. Kom til sist med deler av hva jeg spurte etter.
De har "min side" som jeg kan logge meg inn i. Her finner jeg arkiv over alle tidligere og evt. pågående skadesaker. Kommunikasjonen er her og ikke per e-post. De svarer raskt både her, per telefon og via nett-chatt. Enkelt og finne dokumentene om forsikringene mine, lett og bestille og avbestille nye forsikringer.
Rask tilbakemelding. Løsningsorientert. Konkurransedyktig. Bra at de er opptatt av å støtte nærmiljøet.
Responderer sent på meldinger. Vanskelig å komme i kontakt med deres lokale representant
Vanskelig med erstatning saker, må sloss litt for å få ut noe penger, hvis du får noe i det hele tatt
Stort sett god kundeservice og seriøst selskap , men generelt for dyrt og man burde få mer tilbud og opplysninger. Kan også bli bedre på kommunikasjon.