Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør. Ryddighet. Blitt dyrere nå. Ønsker konkurranse.
Jeg kjøpte reiseforsikring og helseforsikring gjennom gjensidige før jeg studerte i utlandet. Helseforsikringen var global og skulle blant annet dekke transport mellom sykehus. Da jeg havnet i en veldig alvorlig ulykke, måtte jeg fly tilbake til Norge (Fra sykehuset i utlandet til St.Olavs sykehus) Da jeg meldte inn denne transporten fikk jeg avslag fra gjensidige. Ettersom det står sort på hvit at dette er dekket av forsikringen ba jeg om begrunnelse på avslaget, og begrunnelsen jeg fikk var "at dette skal vi ikke diskutere". Mens jeg lå alvorlig skadd måtte jeg krangle meg frem til hva jeg hadde krav på. Først når jeg meldte til kundeombundet og sa at jeg kom til å gå rettens vei, var de villige til å gjøre utbetalingen. Dette måtte jeg styre med mens jeg lå på et sykehusisolat med to brukne bein og brukket rygg. - Uprofesjonelle i sin kommunikasjon - Utnytter folk i kriser på en kynisk måte (uetisk) Jeg kommer aldri til bruke gjensidige i noen som helst sammenheng i fremtiden, og vil fraråde de jeg kjenner på det sterkeste til å bruke de.
Gjensidige har for min del ikke fungert som et forsikringsselskap. I stedet for å være til hjelp da jeg trengte de som mest, har de gjort sitt ytterste for å unngå å utbetale forsikringen.
Havde en indbo skade der blev behandlet uden problemer.
Hadde flere uhell på ferier. Noe sakene var nedlagt, men andre var utbetalt med god dekning.
Lett å navigere i forsikringssidene. God kundehåndtering.
Svært fornøyd med Gjensidige. Brukt de i 12 år. Hatt allergirelaterte utgifter på bikkja, med påfølgende øye og hudskader for tot 100.000 over 5 år. Raskt oppgjør, vennlig og løsningsorientert service. Veldig takknemlig kunde. For guds skyld styr unna IF og alle som ikke dekker allergi! Gjensidige er ikke helt billigst men det er det verdt for oss.