Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid hjelp å få og de har tid til å lytte. veldig fornøyd m min kunderådgiver.
Kundeservicen er helt fantastisk. Kort ventetid på telefon. Et helt fantastisk forsikringsselskap
Vi er svært fornøyd med Ibis, god oppfølgning og god service hver gang vi tar kontakt. Ærlig og hjelpsom kundebehandler som gir god informasjon om det du måtte trenge. Vi byttet frontruta på bilen, dette gikk knirkende fint! Enkel prosess og enkel å forholde seg til. Anbefaler Ibis på det sterkeste!
Flott service og vennlig oppfølging fra rådgiveren.
Helt fantastisk kundeservice, rask respons. Var uheldig med en skadesak, aldri hatt skade før så jeg ble rett og slett litt nervøs, men makan til oppfølging og service! :D fikk oppgjør fort og ble tatt seriøs i samtale med behandler. ANBEFALES på det sterkeste!
Ting fungerer fint frem til man får en skade. Brukte 5 mnd på å behandle en enkel sak. Prøver å finne alle muligheter for å ikke gi dekning. Må krangle hele veien for å få ting igjennom. Har hatt flere fagfolk og advokat involvert for å dokumentere at man som kunde hadde rett. Alle disse stusser på selskapets behandling av saken. Flere har også utalt at de har hatt lignende saker i andre selskap. Disse har vært løst på kort tid, uten problemer. Det er KNIF forsikring som behandler skadene, skadebehandler svarer ikke på mail og bryter flere løfter med å ta kontakt. Vi som kunde må prurre gang på gang, uten at man får svar. Prisen er god, men service, kvalitet og skadeoppgjør kan man ikke forvente seg fra dette selskapet.
Jeg har ikke noe å utsette, fikk god tilbakemelding på det jeg spurte om og forklaring på faktura. Har kjørt skadefritt til nå, så håper og tror service er like bra om jeg trenger hjelp ved skade?