Ibis Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv respons. Kjappe tilbakemeldinger er viktig.
Har ikke hatt noen saker så lenge jeg har vært hos dere. Men er godt fornøyd med kundeoppfølgingen
Topp kundebehandling, forståelsesfullt, raskt oppgjør ved skade
Jeg har aldri opplevd så uprofesjonell oppførsel i hele mitt liv. Vi ringte inn med en mulig skade på fredag, rett etter jeg fikk samtalen hjemmefra om at det var gått ras. På det tidspunktet hadde jeg ikke sett en stein ennå engang. Bare fått levert muntlig hva som hadde skjedd fra min samboer. Ett steinras fra naboens eiendom. Jeg ringte for å forhøre oss litt om hvordan vi skulle gå frem. Vi fikk beskjed om å kontakte eier av tomt og dokumentere skaden også ta kontakt igjen. Dette gjorde vi, vi fikk en fra kommunen på befaring og fikk dermed beskjed om at steinsikring måtte til. Nytt rast er nært forestående og det kommer til å gjøre mer skade, samt at det er stor personskaderisiko. Så langt så bra. Fra mandag til onsdag prøvde jeg gjentatte ganger å få tak i de for å melde om skader, samt å få oversikt hvordan vi skulle gå frem. Vi fikk beskjed om at vi skulle få takstmann på besøk så fort vi fikk skadenummeret som vi skulle få omgående av en av de få hyggelige menneskene jeg pratet med. Vår saksbehandler tok ikke telefonen. Åpnet ikke skadesak. Sendte ikke takstmann. Tok ikke telefonen selv om jeg prøvde flere ganger å ringe, sende e-post og ringte callsenteret som skulle legge igjen beskjed. Ifølge min telefonlogg var jeg i kontakt med de 19 ganger fra mandag til onsdag. Vi snakker om en sak hvor personskaderisikoen er særdeles høy, så saken er prekær og jeg venter på en takstmann så jeg kan få satt i gang med steinsikring før neste ras kommer. Jeg har ikke fått levert dokumentasjon. Jeg kan ingenting om forsikringer. Jeg prøvde å gjøre det de har bedt meg om å gjøre. Få tak i min saksbehandler slik at jeg kan få dette skadenummeret. Så aviser de saken på grunnlag at det ikke er skader. Noe jeg synes er rart siden jeg har prøvd de tre siste dagene å levere oversikten over skadene som de ba meg om. De har jo ikke fått noe av dette. Hvordan kan de ta en sånn konklusjon? Det er det eneste livstegnet jeg fikk fra saksbehandleren min. To minutter etterpå så ringer det opp en fyr som er så ufin at jeg bokstavelig talt måtte be han slutte å prate til meg på den måten fordi jeg straks begynte å grine om han ikke ga seg. Ikke bare hadde han null oversikt over hva som ble sagt, på disse titalls samtalene jeg har hatt med selskapet. Ei heller over løftene de har gitt. Men kom med en direkte løyn over at de hadde forsøkt å få tak i meg gjentatte ganger. Jeg har som sagt denne loggen min med oversikt over alle samtaler. Vi lever tross alt i mobilalderen. De ringte meg tilbake en gang. Eller denne ufyselige fyren var nummer to. Han var frekk på en slik måte man bare opplever fra en pubertal fjortenåring frekk. Til tross for at han åpenbart ikke er satt inn i saken. Sånn typ: «Det driter jeg i», «det er ikke mitt problem», «ja sier du kollegaen min lyver» og antall usannheter han kom med om saken min som de ikke har noe informasjon om engang har jeg ikke oversikt over. Han hadde også null snøring om hva resten av gjengen der inne har sagt til meg. Som han også særdeles ufint sa. Hvordan han mente at han satt på så mye informasjon om en sak jeg ikke har levert inn skaderapport på engang siden jeg ikke fikk tak i saksbehandleren min aner jeg ikke. Mulig den fyren mente han hadde noen synske evner eller noe slikt. Denne fyren måtte jeg til slutt si at vet du hva, du er så ufin at jeg ikke orker å prate med deg. Fint om du ber noen andre ta kontakt. Så sa han: Ingen andre kommer til å ringe. Før jeg la på. Jeg har aldri i mitt liv opplevd en slik oppførsel fra ett firma. Så her sitter jeg ett tak med skader, en mosa mur, flere kampestein i oppkjørselen og en søppeldunk som er most til det ugjenkjennelige av ett ras 20 cm unna husveggen min og venter på en kampestein på størrelsen med en toseters sofa ++ som kan komme når som helst, med ødeleggelsene det medfører og lurer på hva i alle dager jeg har betalt for egentlig. Merk at jeg har kommunisert med Knif Tryghet Forsikring AS som IBIS eies av.
Hei Anette. Takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig leit å lese at du har hatt en slik opplevelse i kontakt med oss. Vi tar tilbakemeldingen din på største alvor og vil gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] for at vi skal kunne se på saken din. Vennlig hilsen Ibis Forsikring
Alltid tilgjengelig og personlig. Positiv og gir gode råd. Gir alternativ og forklarer ordener og ulemper.
God service og gode priser. Har gått ned masse i måneden i forhold til tidligere etter bytte
Kjappe svar. God service:-) konkurransedyktig priser.