If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skulle man være uheldig er det kun en kort telefonsamtale så er det ordnet.
If tok utelukkende hensyn til sin selvoppnevnte takstmann. Uttalelser fra flere andre , både takstmann, byggmester og byggeteknisk konsulent ble fullstendig neglisjert.
Bra service og dekning på forsikringene. Men det koster mer enn det smaker.
Har aldri fått spørsmål med negativ eller mistenksom vinkling, i løpet av mange tiår og et antall saker.
Hadde pipe brann med følger pipa sprakk samme med brannmur.Fra dag ein sente If sin mann som var spesjalist med piper /brannmur Tok bilder freste pipa bilde igjen Reiv puss av brann mur støpte nytt piperør pussa brannmur. Heilt utrulegt ikkje protest/trenering av noen slag Kunne til å med jobbe/male brann mur som del betaling for egen andel Alt var heilt supert fra beg til slutt Kjempe fornøyd
Fakturagebyr utan å ha fått faktura er det ikkje kjekt å få.
Synes det var dårlig komikasjon mellom det andre selskapet.
For høy pris!!!!!!!!!!!! Hvorfor svarer ikke if når vi sender meil??????????????? MVH Leif S Olsen
IF falt igjennom vedrørende pris et enkeltprodukt, dette var årsaken til at jeg har skiftet tidligere. Min erfaring med andre forskringsselskap er at kundeservice og andre forhold ikke er på høyde med IF, så selv om prisen kan være lavere så må man kanskje tenke seg nøye om før man bytter.
Har flere ganger hørt fra bekjent at de er misfornøyd med If sine håndtering av kunder. Hver gang det ringes for å få hjelp prøve de å selge andre produkter og spille på redsel. Har også fått svært lite informasjon om hva er dekkning når jeg har ønsket å oppgradere forsikringen min. Synes også at egenandel ved skade er altfor høy. Det er jo høyere enn det jeg betaler for året!
Justerer opp prisene straks du bytter til de, eller får justert prisene ned