If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligste informeringen jeg har opplevd!
Veldig dyr forsikring
Syntes det er noe dyrt i forhold til hva andre betaler i andre selskaper som jeg har hørt. Når jeg reiste i Mexico (1.5 mnd) forsvant all bagasjen til meg og sønnen min - det vi hadde var det vi hadde på oss den dagen. det tok flere dager før jeg fikk tak i de riktige folkene som kunne hjelpe oss og fikk til slutt i forskudd utbetalt krisesum på 5000. Jeg ble satt over til 3-4 forskjellige land og frem og tilbake på i nesten 3 dager. Kundeservice sa jeg skulle få tilbake på forsikringen det jeg ringte for, noe jeg ikke fikk. Fikk en telefonregning på nærmere 5000,-
Lavere pris kan være avgjørende for bytte av forsikringsselskap
De klarer ikke å samle forsikringene til en felles faktura pr mnd. Kontaktsiden er blitt mye mer "knotete".
God prosess ved bytting, en kontaktperson å forholde seg til, gode priser
Ganske fornøyd, men jeg trenger sammenlignbare priser fra andre.
Ok selskap.
Dyrere enn andre plasser eg har fått tilbud. Dei vill ikkje diskutere pris.
Har ingen negative erfaringer med selskapet bortset evt. prisen.
Billig første året så skrur de opp prisen
hjelp med engang. de prøver ikke å lure deg ved utbetaling. det virker ut som om de er mennesker opp i det hele når uhellet først er ute:)
Står ikke helt for det de lover,alt er greit når ikke det skjer noe men når skaden har skjedd er alt mye verre.