If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
IF har raske oppgjør som regel uten spørsmål, men det koster. Har mange forsikringer hos IF, men prisutviklingen trekker ned negativt. Premien har økt 20% på to år uten store skader
Havna litt på kjøret med noen innbetalinger, etter å ha betalt for å nullstille og åpne forsikringene, hadde de skrudd opp prisen med over 1000 kroner
Er stort sett fornøyd,prøver bare og kunne få en rimligere pris,altså illigere forsikring.
Gjennom et langt liv har jeg vært innom noen selskaper. Dersom du ikke passer på fra år til år, så sklir prisene opp over konsum-pris indeksen. Så innhenter jeg tilbud fra konkurrent, som gir innsparing på mye penger. Men de tar ikke vare på deg mens du er kunde, når det gjelder prispolitikken. Så er det på`n igjen. Hadde for noen år siden en trafikkulykke, da viste IF hva de står for, både mht oppgjør og menneskelig oppfølging. Denne biten kunne de ha solgt langt bedre enn det de gjør. Men nå må jeg altså gjøre en liten markedsundersøkelse - igjen.
Veldig god kundedialog, raskt oppgjør når skadesak var ferdig behandlet (både ved vannskade og fornyelse av rør.)
Avslutte kundeforhold etter masse tull med faktura nå setter de seg på bakbena på 45 kr etter å ha betalt mye penger sier jeg at de kan dere vel glemme men absolutt ikke hold dere vekk
Bra, men dyrt. Men dere har raske skadeoppgjør og et ganske bra selskap totalt sett. Men likevel - money counts - for oss alle.
Bra forståelse av mine behov. Unntatt verdi på campingvogn inkludert isolert spikertelt på 39m2.
Er meget fornøyd med if. Men forsikringen på min bil er vanvittige høy
For dyre selv om jeg har alle forsikringene min der
Om du trenger et selskap å betale inn en haug med penger til er IF rett for deg , men om du trenger et selskap som stiller opp når du trenger det kan du lete videre.
Etter 12år som trofast IF kunde bytter jeg øyeblikkelig etter å ha blitt nektet å tegne flere forsikringer, da jeg tydligvis har hatt en bil for mye forsikret hos dem. Dette er tragisk teit kundebehandling, og nå blir alle forsikringer flyttet. ALDRI mer IF!
Tror ikke IF er noe bedre enn konkurrentene sine. Har nesten ikke (heldigvis) belastet selskapet og har vært kunde i mer enn 20 år. Vært kunde siden Haugesund Sjø, da hadde vi et mer personlig forhold til selskapet. Føler at nye kunder får et vel så godt tilbud som vi trofaste (lite belastende) kunder.
Er fornøgd med kundebehandling og forsikringsoppgjør når uhell er ute. Går fort og alt. Meget fornøgd. Kan alltids vere billigere :)
Få alt skriftlig fra dette selskapet! Jeg ble oppringt av en selger fra IF da jeg hadde tegnet innbo. Selgeren forsøkte å selge meg opp på en dyrere forsikring med bredere dekning. Jeg spurte om den utvidede forsikringen dekket uhell/knust glass på induksjonstopp. Selger sa ja, og at jeg derfor burde oppgradere. Jeg oppgraderte. 1 år sendere mistet jeg en stekepanne på induksjonstoppen. Den knuste. Ringte IF. De sa at selgeren hadde gitt meg feil info, og at det ikke var korrekt. De hadde alle mine samtaler med dem på bånd, men ikke samtalen der selgeren ringte meg! Skitten forretningspraksis, og null ansvar!
ved skade tidligere bev det gjort opp meget fort og uten en masse tilleggspørsmål. og spesielt prisen på veteranbilforsikringen.