If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har kunde hos if mange år. Jeg vil se på andre selskaper på grunn av prisen.
Høye summer, og dårlige når man trenger hjelp, bruker brukte deler, uten noe for for kompensjasjon, ok bilen var 15000,- unne markedsverdi, dårlig på mnd avdrag, spriker,
Grei pris på hus. Super kundeservice. Raskt oppgjør. God pris på MC og Amcar
Kostbare forsikringer, men har god dekning og god service
Aldri vært ute for så dårlig behandling i et forsikringsselskap før. De konkluderte med at det ikke var en forsikringssak og nå mener takstmann det samme uten å ha sett på objektet. For et skittent selskap. Frekk bergenser i telefonen som mente at kun akutte saker er forsikringssaker hva gjelder båt. Skal pelle meg ut av dette selskapet straks saken er avsluttet!
Fikk en billig bilforsikring og ente opp med å måtte betale 1200kr i måneden
Pris,og viljen til å gjøre noe med det. La fram problemene,men fikk ingen respons,annet enn å fjerne dekninger førr å redusere pris.
Helt på topp ! Jeg syns ikke det kan bli bedre, takk.
Veldig hyggelig erfaring med hyggelig saksbehandler og rettferdig og hurtig oppgjør.
For noen år siden ble jeg kontaktet av en telefonselger fra If. Hun ville selge meg billig bilforsikring og pakken jeg ble tilbydd var betydelig billigere enn den jeg hadde, så jeg gikk over. Utrolig nok så skrudde selskapet opp prisen på pakken noe helt ekstremt etter bare 3 måneder, slik at pakken i stedet var betydelig dyrere enn min gamle. Etter å ha opplevd en slik useriøs behandling, råder jeg alle til å styre unna dette selskapet.
Fikk anbefalt å bytte hit da det var halve prisen av forrige aktør, det angrer jeg stort på. Får ikke hjelp under påske eller vanlig virkedager på normale tider og de reklamerer for at de har åpent døgnet rundt (hva gjelder en vakttelefon som ikke kan hjelpe deg). Jeg må krangle med dem om å få pengene jeg har krav på grunnet skadet vare. Dette skulle de dekke inntil 750.000 og det er snakk om under 10.000. Du blir ikke trodd av dem inntil du har kvittering, noe jeg heldigvis fant etter å ha hatt produkt i litt mindre enn 2 år. Nå krever de at jeg forsøker å reparere dette produktet fra egen lomme og de har påført meg STORE konsekvenser jobbmessig og STORT ØKOMISK TAP. Spurte hvem de mener burde dekke dette og da sa de «INGEN». Ekstremt frekke kundebehandlere. Har vært hos gjensidige i flere år, hos dem melder du enkelt inn saken i en app og der ordner de med alt under 24timer, du kan også sende dokumentasjon SENERE uten å STRESSE på det det måtte gjelde om du har. Så og si hele prosessen har vært ekstremt dårlig hos IF, fra kundebehandling til oppgjør. Saken står som ikke løst og opplever totalt sett at de ser på meg som en tyv eller svindler. Alt må bli bedre før jeg i det hele tatt vurderer dette selskapet, da skal det også være snakk om 1 år gratis for det å belage seg på halve prisen av gjensidige med denne servicen er ren galskap! Hold deg langt unna IF forsikring!
Anbefaler ingen å ha forsikringer i IF. Elendige på skadeoppgjør. IF er Ikke interessert i å hjelpe kunden når man må benytte seg av forsikringen. Kommer med elendig skadeoppgjør og prøver å fraskrive seg erstatningsansvar.
Jeg har nesten aldri hatt behov for dekning av skade og kan derfor ikke komme med kommentar her.
Meget god kundeservice. Alltid hyggelig med behagelig samtaler med kunderådgiver.
For min del 8000,- spart med å skifte til annet selskap. Stødig selskap, men en må forhandle pris!
Det har vært prisendring siden Corona. Veldig vanskelig i å gi god pris og for mye høy årspris.