If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk gratis forsikring, det sto 2uker på datoen jeg først fikk, når jeg ringte for å bekrefte at jeg hadde forsikring fikk jeg vite at gratis forsikringen var 1mnd - dette ble gjentatt i flere telefonsamtaler. Når jeg kjøpte ny forsikring hos et annet selskap etter 1 mnd, kunne de ikke starte den fordi jeg hadde forsikring hos finn I 2 uker til, den ble automatisk startet og jeg måtte betale for en VELDIG dyr forsikring 1 mnd.
Jeg hadde fått fuktskade på en bobil som jeg hadde Superforsikring på. Fikk først skaden avvist pga manglende fukttesting. Jeg var helt uvitende om krav til årlig fukttesting. Etter anke fikk jeg skaden dekket. Jeg fikk meget god oppfølging hos saksbehandler og kan anbefale IF forsikring.
Effektive og dyktige med en god serviceinnstilling.
Alt er bra! Men føler det stort sett er litt prismessig i høyeste laget.
de gjør jobben, men er for treig når uhellet er ute. du får det du har krav på men det tar alt for lang tid. også føler eg at eg betaler for mye med tanke på at andre selskaper sender meg bedere tilbud. håper IF kan matche tilbudene for uten om dette er de super på kundeservice og de gjør en grundig jobb og følger deg opp som kunde.
Ble påkjørt. Mann nektet i ettertid. Ingen vitner. Ingen støtte. IF sa de "trodde" på meg med kunne ikke gjøre noe. Jeg er ingen bitter person men denne var meget tung å svelge. Betale egenandel og gå ned i bonus eller betale skaden jeg ble påført. Aldri følt meg så lite betydningsfull kunde. Vært kunde i 15 år. Ikke hatt problemer så det var først nå jeg trengte hjelp. Forsikringen har steget mye de siste årene. Hvis de ønsket meg som kunde kunne de gått inn og justert noe. Slik at jeg følte meg ivaretatt uansett. Reagerer på at ingen ringer. Ingen kundekontakt. Jeg jobber selv på et kundesenter så dette vet jeg noe om. Jeg prøver noe annet. Lojalitet i forsikringer nok ingen vits i dag.
Så lenge man betaler til avtalt forfall er det ingen problemer.Men så fort uhellet er ute og man trenger hjelp tar ting tid å alt er tungvint. vanskelig å få kontak trimng er ett sant hel***e. Man får aldri tak i samme person og man får ingen utnevnt agent når uhellet er ute og ,man trenger hjelp. Vanvittig dårlige å info med mindre man skal betale forsikringene
Har superkasko på bilen, men må allikevel selv betale deler av skaden. Bytter selskap!
Selskapet er alltid at få tak i og fantastisk på kundeservice.
Har IF siden 2018, og er veldig bra forsikringselskap, men vet ikke hvorfor det er får dyrt får meg, selv om jeg har 75% bonus + 3 år,
Lurer til seg kunder på en uærlig måte ved å gi en overkommeligpris til du takker ja til tilbudet, men såååå kommer regningen og den er dobbelt så dyr som det som var avtalt og den eneste forklaring de kommer med er at de har fått dette opplyst fra en kollega. Min kollega sa du ønsket super forsikring, min kollega sa du ønsket høyeste forsikring, Man blir der etter overlesset av fakturaer i ett strekk og den stiger fra dag til dag. HELT FORFERDELIG FORSIKRINGSELSKAP !!!
Har stort sett vært fornøyd med If men heller ikke hatt skader bortsett fra bil for 4 år siden Likevel vurdert If å sette opp forsikringssummen langt over indeks og begrunner med totalbilde... som er skadefritt alle 4 år 🤔 Jeg bytter
Bare gode erfaringer. Profesjonelt i 25 år - fornøyd.
Når vi tok forsikring med if ble vi lovet ikke store økninger på forsikringer, men fra 2019 til 2020 har forsikringen økt over 5000 kr uten vi har hatt skade dette er urimelig etter våres informasjon
Rask og god behandling i forbindelse med bilskade. Aldri noe plunder ved endringer av forsikringer.
Etter meldt flytting la de på prisen til mer enn dobbelt av hva jeg hadde før. Det virker som jeg må betale for andres skade historikk.