If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er bra! Men føler det stort sett er litt prismessig i høyeste laget.
de gjør jobben, men er for treig når uhellet er ute. du får det du har krav på men det tar alt for lang tid. også føler eg at eg betaler for mye med tanke på at andre selskaper sender meg bedere tilbud. håper IF kan matche tilbudene for uten om dette er de super på kundeservice og de gjør en grundig jobb og følger deg opp som kunde.
Ble påkjørt. Mann nektet i ettertid. Ingen vitner. Ingen støtte. IF sa de "trodde" på meg med kunne ikke gjøre noe. Jeg er ingen bitter person men denne var meget tung å svelge. Betale egenandel og gå ned i bonus eller betale skaden jeg ble påført. Aldri følt meg så lite betydningsfull kunde. Vært kunde i 15 år. Ikke hatt problemer så det var først nå jeg trengte hjelp. Forsikringen har steget mye de siste årene. Hvis de ønsket meg som kunde kunne de gått inn og justert noe. Slik at jeg følte meg ivaretatt uansett. Reagerer på at ingen ringer. Ingen kundekontakt. Jeg jobber selv på et kundesenter så dette vet jeg noe om. Jeg prøver noe annet. Lojalitet i forsikringer nok ingen vits i dag.
Så lenge man betaler til avtalt forfall er det ingen problemer.Men så fort uhellet er ute og man trenger hjelp tar ting tid å alt er tungvint. vanskelig å få kontak trimng er ett sant hel***e. Man får aldri tak i samme person og man får ingen utnevnt agent når uhellet er ute og ,man trenger hjelp. Vanvittig dårlige å info med mindre man skal betale forsikringene
Har superkasko på bilen, men må allikevel selv betale deler av skaden. Bytter selskap!
Selskapet er alltid at få tak i og fantastisk på kundeservice.
Har IF siden 2018, og er veldig bra forsikringselskap, men vet ikke hvorfor det er får dyrt får meg, selv om jeg har 75% bonus + 3 år,