If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Begynner å bli for dyre. Det bør være en stor fordel å være totalkunde.
Kjøpte med reiseforsikring sammen med flybillett ved en feil. Betalte for et år og sa opp da jeg fikk ny regning. Tok da kontakt og sa opp. Fikk ny påminnelse like etterpå med påfølgende inkassovarsel. Tok kontakt igjen og hørte ingen ting. Ringte etter noen dager og fikk beskjed om at de ikke hadde registrert noe kontakt med meg. Jeg måtte betale 500 kr i purring og tillegg og de ba meg lese det dom stod med liten skrift på det jag hadde skrevet under på. Jeg kan ikke dokumentere noen ting fordi all kontakt går gjennom kontaktskjema på hjemmesidene deres og dette blir ikke lagret i utboksen min. Så de sitter på all bevis og gir meg rett og slett fingern. Saken blir sendt til finansklagenemnda, men jeg har ingen bevis, så den går nok ikke gjennom. IF vil selvsagt ikke legge frem mine bevis.
I senere tid har de fått mye bedre priser og kan nå konkurrere på samme nivå med alle andre.
Dyr forsikring på SV8***4 i forhold til kjørelengde.
Alt bra, kanskje litt dyre. Raske og greie oppgjør. Veldig bra kundeservice.
Kraftig, Ubegrunnet Prisøkning, hvert år. Ellers greie å ha med å gjøre, hvis noe skjer.
Båtforsikring hos If er skummelt. Jeg opplevde at den forsikringen jeg hadde ikke dekket noe av skaden som oppstod. Det var det ingen hos If som nevnte ved tegning av forsikring, da det bare var mulig å tegne en type premie hos If for båt.
Bra kundeservice og rimelig forsikring. Veldig fornøyd med serice og det er rask behandling på henvendelser.
Savner at forsikringsselskapet er aktiv overfor kunden. Informasjon, nye tilbud, status..
Ikke den billigste bilforsikring Dyr reiseforsikring.
Det hender ting går litt galt, og her er min erfaring med skadetilfellene jeg har opplevd hittil... .. Ved tyveri av sykkel kom oppgjøret lynkvikt, og fikk en email adresse å sende anmeldelsesnr til. Enkelt og greit. Minus en rimelig egenandel. Bra! Ved tyveri av barnevognen, var de straks på pletten og dekket sågar tilbehøret som var montert på den uten spørsmål. Knallbra! Same story, bare å sende de dette nummeret på at det ble meldt, så var alt i orden. Briller? Joda, de dekket dette.... Men her var det høyere egenadel enn verdien av nye, så det var jo ikke noe vits. Ble anbefalt en all risk til de nye, så kunne jeg få orden på det, om uhellet var ute en annen gang.. Hjalp jo lite der og da.. Huff da! Vannskadet innbo? Nei, her måtte jeg gå via styrets forsikring og den biten der. Huff!! Pris i forhold til hjelp ved skade? Helt til å leve med. Og liker at de ordner enkelt opp. Så hender de ordner kvikt opp i enkelte saker, men noen ganger kan vilkårene slå uheldig ut. Så langt ikke funnet noe bedre ift pris/servicenivå og det er en vennlig gjeng som tar telefonen der som regel.
Fikk igjen penger for telefonen som jeg knuste på reise. Billigst på pris med toppdekning og bilforsikring.
Har ikke noe å bemerke for hver gang jeg har tatt kontakt så har det orde seg.
Veldig Fornøyd. Rask og god kundeservice og ikke noe tull!
Rask kundebehandling og gode vilkår. Men viktig å følge med på årsfornyelser.
Meget fornøyd med kundebehandling og raskt skadeoppgjør. Men synes prisen på forsikringene er litt høy.