If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner at forsikringsselskapet er aktiv overfor kunden. Informasjon, nye tilbud, status..
Ikke den billigste bilforsikring Dyr reiseforsikring.
Det hender ting går litt galt, og her er min erfaring med skadetilfellene jeg har opplevd hittil... .. Ved tyveri av sykkel kom oppgjøret lynkvikt, og fikk en email adresse å sende anmeldelsesnr til. Enkelt og greit. Minus en rimelig egenandel. Bra! Ved tyveri av barnevognen, var de straks på pletten og dekket sågar tilbehøret som var montert på den uten spørsmål. Knallbra! Same story, bare å sende de dette nummeret på at det ble meldt, så var alt i orden. Briller? Joda, de dekket dette.... Men her var det høyere egenadel enn verdien av nye, så det var jo ikke noe vits. Ble anbefalt en all risk til de nye, så kunne jeg få orden på det, om uhellet var ute en annen gang.. Hjalp jo lite der og da.. Huff da! Vannskadet innbo? Nei, her måtte jeg gå via styrets forsikring og den biten der. Huff!! Pris i forhold til hjelp ved skade? Helt til å leve med. Og liker at de ordner enkelt opp. Så hender de ordner kvikt opp i enkelte saker, men noen ganger kan vilkårene slå uheldig ut. Så langt ikke funnet noe bedre ift pris/servicenivå og det er en vennlig gjeng som tar telefonen der som regel.
Fikk igjen penger for telefonen som jeg knuste på reise. Billigst på pris med toppdekning og bilforsikring.
Har ikke noe å bemerke for hver gang jeg har tatt kontakt så har det orde seg.
Veldig Fornøyd. Rask og god kundeservice og ikke noe tull!
Rask kundebehandling og gode vilkår. Men viktig å følge med på årsfornyelser.