If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok, men noko kostbar. Må gjera samanlikningar kvart år for at ikkje premien skal "ta av". - Alt kan bli bedre!
Jeg har fått veldig god service når jeg ringer inn.
Stoler på at jeg får hjelp den dagen jeg trenger det.
Topp personell, og meget raske tilbakemeldinger, hvis jeg trenger noe. Proffesjonelle.
Ved totalhavari av bil med personskader ble vi fulgt opp på en veldig profesjonell måte. Alt ble forklart fra selskapet om hva vi hadde rett på og vi hadde flere henvendelser i lang tid etterpå, med spørsmål om alt gikk bra med oss. Selskapet ville at vi skulle være 110% fornøyd. Full skadeoppgjør på konto etter noen dager, sånn skal det være.
Viker bra, men har ikke trengt hjelp i denne omgangen.
Ryddig, rask kundeservice, oversiktlig forsikringsbevis og raskt oppgjør ved skade.
Godtar ikke muntlig förklaring, må ved foto bevise påstand.
Ryddige oppgjør, men øker prisene over tid så en må prute.
Bra, men finner bedre pris hos andre på bilforsikringen.
God service og rask behandling når det har vært noe vi lurer på.
Rask behandling. Lett tilgjengelig. Gode tilbud på forskjellige hjelpemidler.
Var imøtekommende da jeg trengte de.
Forferdelig unødvendig dyr forsikring, det hadde jeg på bilen min iallefall. Sparte over 300kr i måneden på å bytte. Var også dårlig service og lite hjelp å få da jeg havnet i en ulykke (uten personskader).
Sjekk hva dei ikke dekker for det er mye viktigerer enn det dei dekker. Du blir fort avist ved behov for hjelp så snart du trenger dei. Vi har brukt if i familien over flere år å det er nok ikke det lureste vi har gjort. Dette gjelder nok for flere forsikringsselskap så vær obs på alt som står i dekker ikke posten.
Jeg har alltid fått den hjelp jeg har hatt behov for selv om det har vært sjelden.