If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes prisene de har ikke ligner grisen! Bmw er dyrt å forsikre, snøscooter er dyrt, hus er dyrt.
Dyrt, ønsker ikke å betale masse ekstra for forsikring.
If skadeforsikring har jeg hadd i hele mitt liv, også på bedrifter hvor jeg har vært medeier. Jeg har vært meget fornøyd med dem i skadesaker, men synes assuranse premien har vært høy, når jeg forsøker å sammenligne med andre.
Konkurransedyktige på priser. Dyktige KUNDE veiledere. Virker som et stabilt selskap om uhellet skulle inntreffe.
Raske på oppgjør, men når jeg ringte å sa opp en bilforsikring økte totalprisen med 500,-. Dette selv om jeg hadde 650,- som jeg skulle få godskrevet pga kjørt for kort kilometerstand i forhold til det jeg hadde betalt for. Å dette var en bil nr. 3 så prisstigningen var ikke pga noen rabattordning som ikke fikk nok forsikringer.
Veldig fornøyd med If, godt ivaretatt. Vurderer andre på grunn av pris.
Har etterhvert priset seg opp, slik at det er blitt av innteresse og undersøke priser i markedet.
Dyrt, øker prisene voldsomt etter 1.år etter nytegning. Men er veldig rask med oppgjør ved skade.
Enkle å få tak i, oversiktelig oppgjørsprosess. Hyggelige kundebehandlere, og man får et svar uansett hvem man snakker med. Jeg er veldig fornøyd, men det er dessverre litt dyrt.
Har ekstremt dårlig erfaring med If. Etter skade i hus hadde vi renovasjonsfirma som ødela bord, sofa, teppe, skap og servise. Å få dekket dette inn igjen var ett mareritt. Bort var oppskrapet, inventar pusset så det var ripete. Vi snakker ikke litt. Jeg skulle ønske jeg hadde opptak av servicen med uttalelser fra If som: "Vi har mange vannskader nå pga flom, tror du du er prioritet?", "Du får bite i det sure eplet og betale, slik som andre kunder". Ble veldig skuffet av IF. Ikke hva man venter av en profesjonell leverandør.
IF er et selskap som klarer å få gitt gode priser, noe konkurrentene deres sliter med. Gleder meg å motta tilbud fra andre.
Betaler veldig mye penger for gjennomsnitt tjenester. Kundeservice klart gjøre veldig komplisert for meg som kunder for å dekker mine behøver når det gjelder bilforsikring.
Når uhellet først er ute så ordner de det meste. Dette er meget behagelig og trygt for meg som forsikringstager.
Ser ut til å være litt dyr i forhold til andre selskap.
Service når noe skjer er bra. Men den oppleves som dyr.
Bra oppfølging men litt feilinfo ang dekning. Skulle ha like bra dekning på helse som den vi hadde, men her ble det en skade som ikke ble dekket. Og som vi hadde i det andre selskap som vi gikk fra.