If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig flott selskap, bra service og kundebehandling. Alt er bra. Kanskje litt dyrere enn andre selskaper.
Generelt vanskelig å få hjelp i de sakene jeg har tatt opp. Har ikke fått det jeg har bedt om av forsikring hos If.
Etter å ha vært kunde i 50 år i If opplevde jeg etter en reiseulykke en behandling fra Europeiske som i beste fall kan karakteriseres som langt under pari. Gale opplysninger fra saksbehandler, 'mistet' tilsendte legejounaler og selv om de var klar over det, tok de ikke kontakt. Ble satt til ny saksbehandlet som tok i mot mine opplysninger med ' i din alder kan man ikke huske så godt' og 'du tar feil'. Videre sa hun at opplysningene jeg fikk fra første saksbehandler var feil, selv om jeg hadde dem skriftlig - fordi det senere var kommet ny lov. Altså etter ulykken. Fikk tilsendt kopi av de opplysninger selskapet sendte sin lege for vurdering, og ser at opplysningene er pyntet på og ikke overensstemmende med de journaler jeg sendte inn. Jeg ble så frustrert at jeg skrev direkte til konserndirektøren for personskade, uten at det ble noen som helst reaksjon. Kundeombudet endte saken med å si at her var det skjedd så mye rart at de ikke ville fremme saken for kundepanelet. Og jeg som trodde kundepanelet var for kundens del, men det er altså kundeombudet som siler ut hva de får presentert. Erstatningen jeg fikk tilbudt var latterlig, men jeg orket ikke flere telefoner fra et spydig, nedlatende og ubehøvlet kundeombud. Jeg har senere måttet avbestille en reise på grunn av sykdom, og den saken ble greit behandlet. Heldigvis annen kundebehandler. Jeg har i hele mitt voksne liv vært kunde hos If, og hadde før denne hendelsen god erfaring når det gjelder hus, liv og bil.
Raskt kundeservice, men dyrt nå det kommer til spesielle biler.
Alltid rask tilbakemelding og raskt oppgjør ved skade.
Hyggelig kundeservice, gode forsikringer, litt stiv i pris i forhold til andre selskaper.
Har bare positive opplevelser. Både når det gjelder salg/anbefalinger, oppfølging og oppgjør.