If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling og god bistand ved skadeoppgjør. Veldig fornøyd.
Er skuffet over if. Trengte hjelp angående at jeg ble påkjørt. If var lite hjelpsomme og veldig lite serviceinnstilt.
IF sender kun ut faktura som e-faktura, de er dårlig strukturert, har ingen kontroll på adresseendringer og faktura blir sendt rett til inkasso og koster fort mer enn dekningene i seg selv. Kundeservice har også tett med mindre beleste arbeidstakere. Det er vanskelig å kommunisere med dem, telefontiden er lang og prisene er høye. Lykke til med videre drift!
Vi hadde noen reparasjoner på bilen i fjor og måtte låne penger av familie. Blant annet røyk vannpumpe og etter mye styr og tapt ferie så måtte vi bytte motor på bilen. Vi betalte 60000. Og får igjen på forsikringa 19000. 😳 Må si at jeg ble lang i maska. Her betaler jeg forsikring og så er dette det jeg får igjen? Derfor tenker jeg. Er det et annet forsikringsselskap som hadde lønnt seg?
Har aldri hatt noen problemer, og ingen skader heller. Om jeg vurderer bytte er det på grunn av pris. Som pensjonist er det snakk om økonomi.
Bra på alle områder, med ett unntak: Når jeg har fått forhandlet inn en rabatt så trappes rabatten ned igjen over tre år og forsvinner. Så må jeg på'an igjen og sammenligne med andre, prute etc. Trasig å måtte bruke tid på dette.
Rask og god respons på henvendelse pr telefon, noe som blir mer og mer uvanlig i dag. Har ingen skadesaker i IF enda, men den hjelp jeg ar fått hittil er veldig bra. God service.