If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke hjelp når jeg trengte det, dårlig kundebehandling, lang saksbehandling og dyre.
Har liten erfaring med skadeoppgjør, men knuste glasset på telefonen og fikk mine utgifter dekt omgående, - veldig bra.
If yter rask profesjonell hjelp og møter kunden på beste vis.
Måtte til vetrinær med hunden da sønnen min mistet hunden ut av armene. Vi måtte operere hunden og prisen kom på rundt 19000. Som ein heilt vanlig person i gata som har forsikring på alt så sa eg at eg har forsikring på hunden hos if. Vetrinær sende faktura til if, di nekte og betale. Hva er vitsen med forsikring da tenkte eg. Ringde te if og hørte hva di hadde og si. Det første som ble sakt var at dette var ein medfødt skade på hunden, og at siden eg ikke sto som eigar av hund men min samboer så var det ingenting di kunne gjøre med saken. Da spurte eg om at hunden ikke var forsikret da svarte di at EG hadde forsikret hunden i mitt navn. Så sa eg ja eg vett at hunden er forsikret i mitt navn men keffor vil dere ikke dekke? Da sa di at eg va ikke eigar. Kor trangsynt går det an og bli?
Suveren på oppgjør, men prisen har blitt smertefull høy.
Fra neste måned vil øke veldig mye prisen for forsikring.
En urimelig prisøkning. Etter et livslangt kundeforhold tredoblet selskapet premien basert på en for høy skadeutbetaling de siste årene. Greit å motta det vi oppfatter som en ren oppsigelse, men en tredoblet premie blir det ikke aktuelt å betale til IF. Takk for oss