If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd med If men som trofast skadefri kunde både privat og tidligere skadefri bedriftskunde kunne premien jeg betaler på min bil i dag godt vært noe lavere.
Forsikring bra, hus, traktor er ok. Veteran forsikring på buss er dårlig.
Raskt oppgjør ved skade men dyre forsikringer. Veldig treg guide for å komme frem til rett avdeling. Trykk 1 trykk 2 osv... Kan også være vanskelig å få tak i "kontaktperson".
If hvis du selv ønsker å bli ført bak lyset som god kunde!! Skal først nevnes at jeg ikke har hatt verken skader bortsett fra å måtte byttet 2 frontruter på 30 år. Dette selskapet som flere andre virker veldig bra så lenge du ikke har skade eller trenger hjelp fra dem. De jeg har snakket med på kundesupport vet sjelden en aldri hva selskapet setter opp i liten skrift (f. eks. egenandelsfordeler og hva som er gjeldende for dette). Jeg fikk oppgitt for mange år siden at den var gjeldende hvis du hadde 3 forsikringer eller flere (Jeg har 5 stk) Men dette er visstnok ikke riktig. De har flere forskjellige kategorier av forsikringstyper dvs. hovedforsikring som f. eks. VANLIG bil, Hus, Innbo osv. Har du som meg veterankjøretøyer så kommer de inn under en annen kategori (Veteran) og teller ikke som en hovedforsikring!!!!! De har svindlet meg for 40.000,- i løpet av en 10 års periode og har ingen som helst forståelse når jeg har tar opp den saken. De skylder på at de ikke finner dokumenter fra da forsikringen ble opprettet for så mange år siden. Dvs. at de har kastet disse. (Saken gjaldt en forsikring på en hytte som var på ca 60 kvm men de hadde oppført ubegrenset kvm). Vet ikke hva dette er selv men slik var det vist bare (Dette er vel på godt Norsk kjent som svindel). Skal nevnes at jeg fikk rettet denne feilen for noen år siden og kundeservice forstod problemet angående dette. (Jeg sa de kunne overføre summen de hadde lurt meg for men det gikk vist ikke og slik var det bare). Skjønner at dette sikkert var advokatmat men gikk ikke til det skrittet og skjønner jo at det var dumt. Flere merknader kunne vært lagt ved men det får holde.
For dårlig info og hjelp ved skade. Må kunne gå ann å ringe inn og melde en skade uten at man må i gjennom et stort skjemavelde.
Jeg opplever if som et profesjonelt og ryddig selskap. Ut i fra min erfaring med selskapet så anbefaler jeg dette til andre.
Har ingen negative ting her. Rask oppgjør og gode kjappe tilbakemelding. Rask hjelp.