If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg synes If forskjellsbehandler folk og dem skjønner ikke det at en pensjonist har ikke så god råd i å betale hele forsikringssummen, foretrekker fast trekk i min bank her. jeg er villig til å betale et fast beløp i måneden og jeg er avhengig av bil for å komme meg frem, det er langt til butikk der jeg bor.
Har hatt IF I mange år og hatt 3 vannskader hvorav 2 på same plass fra same kilde (etter montering av vannalarm etter første gangen (som ikke virket når den skulle:-( )) og fikk god behandling og oppgjør etter kort tid tilogmed etter andre vannskaden. Er "dyre" men kanskje verd det! Skal se på andre de neste dagene så for tiden (og kr) bestemme hva som skjer..
Ikke fleksibel nok, sammenlignet med andre selskaper jeg har prøvd
For dyrt. Dårlig kommunikasjon med salgskonsulentene. Mye misforståelser. Dårlig kampanje at man beholder bonusen men må betale mer.
Prisen er høy. Ønsker å skifte forsikring. Frende forsikring må jeg bare betale 590 kr i månden. Nå betaler jeg 599 i månden. De tar tlf.
Man får ikke følelsen av det å oppleve at man blir skikkelig "vartet" opp som kunde. Som kunde bør man føle seg av en viss viktighet uansett hvor man er, og den følelsen sitter man ikke igjen med etter en samtale med IF dessverre.
Veldig gode til å følge opp skade og person. Gir gode råd og veiledning. Veldig profesjonelle.