If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fleksibel nok, sammenlignet med andre selskaper jeg har prøvd
For dyrt. Dårlig kommunikasjon med salgskonsulentene. Mye misforståelser. Dårlig kampanje at man beholder bonusen men må betale mer.
Prisen er høy. Ønsker å skifte forsikring. Frende forsikring må jeg bare betale 590 kr i månden. Nå betaler jeg 599 i månden. De tar tlf.
Man får ikke følelsen av det å oppleve at man blir skikkelig "vartet" opp som kunde. Som kunde bør man føle seg av en viss viktighet uansett hvor man er, og den følelsen sitter man ikke igjen med etter en samtale med IF dessverre.
Veldig gode til å følge opp skade og person. Gir gode råd og veiledning. Veldig profesjonelle.
Vil ikke anbefale dette selskapet, noen år siden svømte jeg til båten og berget den i nedre Glomma, på vinteren. Da ble det byttet 3 bordganger foran, men var og skade på hytte. Dette ble for dyrt å fikse fikk jeg beskjed om. Angrer på at jeg tok den svømmeturen med en risiko for å få en dårligere erstatning, 2 år etterpå var overbygget helt ødelagt da det viste seg at det var sprekker over vinduene.
Hurtig og veldig god behandling da vi fikk en vannskade. Vi betaler en stor sum årlig da vi har mange forsikringer. Derfor kan det være interessant å se om vi kan få ned totalprisen. På generell basis er vi imidlertid veldig fornøyde med vårt kundeforhold til IF skadeforsikring.