If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved bilskade og unnlatelse av å ta leiebil får en dekt kun den estimerte tiden å reparare skaden og ikke hele reparasjonstiden som inkluderer tiden bilen er på verksted
Bare positive opplevelser. De er på tilbudssiden, følger greit opp når det er spørsmål om premie/ vilkår. Jeg ønsker nå å teste ut om de konkurrerer på pris og vilkår på de 3 forsikringene jeg har bedt om tilbud på.
Har heldigvis hatt lite bruk for forsikringene, men de ganger det har vært nødvendig har jeg opplevd problemfri og imøtekommende saksbehandling.
Prikkfrie skadeoppgjør - men såvidt jeg kan forstå i dyreste laget?
Svarer unntaksvis på henvendelser. Sender ikke den informasjonen de har lovet å sende
Helt greit selskap, vettuge priser på noe, men i overkant av akseptabelt dyrt på andre ting som skiller seg veldig ut til forskjell fra andre selskaper.
Jeg havnet i if en gang da det lokale forsikringsselskapet ble kjøpt opp av if forsikring. So far so good, som det heter.... Underveis skiftet jeg til et annet selskap på grunn av prisen. Ikke noe spesielt med det. Helt normalt i bransjen, vil jeg tro. At jeg hadde vært kunde hos if, ble jo ikke glemt av de. Stadig vekk ble jeg oppringt av rappkjefta selgere/agenter. Problemet oppstår når jeg ber om skriftlige tilbud og ikke bare muntlig. Da bakker de ut! Antagelig for de vet at de kan ikke matche eller komme med et bedre tilbud enn det jeg har i mitt eksisterende selskap. Men på telefonen høres det veldig flott ut! Skjønner ikke at if sentralt lar disse lokale agentene få lov til å holde på sånn. Skjemmer ut hele selskapet, spør du meg! Veldig synd, fordi det er bare bra for alle at spesielt de store i forsikringsbransjen opptrer mest mulig seriøst for konkurransen sin skyld. Jeg kan godt skift til if forsikring igjen, men da skal jeg ha dialog med folk på hovedkontoret som har fullmakt til å selge på vegne av if sentralt. Jeg gidder ikke å gå i forhandlinger med disse støvsugeragentene som ringer opp gamle if kunder fra til annen.