If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En gjennomsnittlig økning i premie på 20% fra et år til et annet er håpløst. Først lokker man kunden inn på god pris og deretter satser de på at vi ikke følger med og øker prisen kraftig i neste runde.
Var uheldig å fikk knust takluken på min volvo, pluss litt lakk og takskader. Tror ikke det gikk mere en 15 min på tlf med saksbehandler, så var alt meldt inn og jeg hadde fått leiebil. Fantastisk service. Nå skal det sies at det er første gang jeg har kontaktet dem ang skade.
Prisen ble litt avgjørende nå. Jeg har vært fornøyd ellers.
Beste selskapet jeg har vært borti. Effektive og flinke når uhellet er ute. Alltid vært hyggelige og forståelsesfulle. Kundeservicen er på topp. Eneste negative er at de er litt dyrere enn enkelte, men er verdt det i mine øyner.
Rask og god betjening.. God oversikt på nettsiden, litt dyrt, men raskt oppgjør når skaden er der.
Etter mange år som kunde, og ingen skade, er de for dyre i forhold til konkurrentene.
Raskt oppgjør ved skadesaker. Behjelpelig pr tlf ved spørsmål.