If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lovet personlig agent vi skulle kontakte ved problem. Men Neida. Da måtte vi ringe han ved et problem, sa han vi måtte kontakte hovedkontor. Han agenten lovet at vi kun trengte forholde oss til ham...
De bør ha en bemanning som står i stil med antall henvendelser. De stjeler for mye tid av kundene som må vente i "evighet" på tilbakemelding.
Vedr. skade av et bad, fikk vi et tilbud fra If`s takstmann om et kontantoppgjør pålydende ca. kr. 19.000.- Etter tilbakemelding om at det var for lite, økte de til ca. 10.000.- mer. Da tilbød vi takstmannens firma å fikse badet for den prisen, men det ville de ikke. Et seriøst firma reparerte badet for kr. 75.000.- De påtok seg reparasjonen rimelig pga. tidligere samarbeide. Ps. Kommunikasjonen med kontaktpersonen hos If var så dårlig at vi ba om en ny kontaktperson, og det hjalp!
Trygg og profesjonelle, men ganske kostbare avtaler.
Hyggelige saksbehandlere og raskt svar på det jeg lurte på.
God på bil - hjelpeløs og mangelfull på hus / skade.
De har gjort det de kan for at vi skal være fornøyd. Vi har god erfaring med kundeservice.