If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig negativ opplevelse i forbindelse med skadeoppgjør, takstmann som er så gnien at han ødelegger muligheten for en ordentlig utbedring. Dette fører til en lang og ubehagelig gang for å få avsluttet saken. Saksbehandler hos If oppleves på samme måte.
p.g.a. IF er store så tror jeg mange ganger de ikke er interessert i kunder i hele tatt, det kan ta dager før de setter i gang og prisene er alltid høyere enn konkurrentene.
Stort sett veldig fornøyd, med unntak av prisen som kanskje er litt høy.
Aldri hatt noe tull med IF, er kjempe fornøyd med demmes service!
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Per Arne Ramberg /If
6000,- i året på kampanje på nybil er dyrt. Det er en dobling på tre år. Håper de kan komme med billigere priser.
Bra oppfølging om noe inntreffer. Synes jeg som kunde gjennom mange år, burde bli premiert for dette, og ikke som nå at prisen bare stiger inntil jeg sier det ikke er greit lengre. Kanskje på tide å prøve noen andre.
Er fornøyd det med meste hos IF og har generelt ikke hatt noe problemer med dem med unntak av en skadesituasjon hvor motpart som også var kunde hos IF hadde skyld, og IF prøvde å kreve meg for leiebil. (vel teknisk sett Toyota) Selv om jeg hadde skriftlig bekreftelse på at motpart hadde skyld og at motpart sin forsikring dekket leiebil inntil 14 dager. Ble noen ringerunder men ble ryddet opp til slutt. Ellers ingenting galt å si men vurderer å bytte selskap da jeg har fått bedre tilbud annen plass.