If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårligste kundeservice som man kan oppleve. De lurer folk på en smart måte.
Jeg har fått bra pris på første forsikring av MC som jeg har registert på meg.
+ IF kom best ut på totalpris på mine forsikringer. + Oppsett på nettsiden er enkelt og oversiktlige + Reiseforsikringskort i plast "kredittkortstørrelse" + Ny ordning med maks 10% bonus tap ved bruk av bilforsikringen + God kundeservice så langt -Man må selvsagt lese grundig hva de noterer i forsikrings dokumentene. I mitt tilfelle sa jeg over telefon hvilke "sikkerhetsmidler" bolig og bil har/ikke har. Det stemte ikke når jeg fikk forsikrings dokumentene. Ringte de igjen, da fikk de rettet opp i det, slik at alt er korrekt. Har vært heldig så langt, så ikke behøvd å bruke noen av forsikringene. Så kan ikke uttale meg om skadeoppgjør.
Gav oss den tryggheten vi trengte da vi aller mest behøvde det. Profesjonell kundebehandling.
Kontaktperson i If var totalt fraværende, usikker og manglet kunnskap. Lite orientert om skaden og fremdrift. Rotete og inngikk avtaler med håndverker som vi ikke ble orientert om. Utbedringen tok ekstremt lang tid. Dette var en vannskade som kom fra en annen leilighet - sameie med flere leiligheter. Vi tapte flere tusen på dette. (If: "Rolig vi hjelper deg bare litt").
Ingen problem med if. Lett å få svar på mine spørsmål på telefonen. Hyggelig betjening.
Stort sett fornøyd. Har vært litt surr med regningen fra de dessverre.