If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg oppfatter som "trofast" kunde å ikke bli fulgt opp ift konkuransedyktige priser. Flott å ha meg som kunde, men hva kan If gjøre for meg bortsett fra å fakturere meg en gang i året? Erfarer at jeg nok har betalt i overkant mye for mine forsikringer, men det er vel bra for If som konsern - ikke for meg!
Raskt oppgjør, men for dyr. Føler att eg betaler for mye for mine forsikringer.
Gode på raske og greie oppgjør. Prisene stiger mye om man er lojal.
Dyrt men bra. Derfor søker jeg for å sammenligne tilbud. Har vært kunde i veldig mange år.
If er et bra selskap men ikke billigst nødvendigvis.
Som tittel nevner har jeg ikke vært så uheldig å trenge forsikring, men IF sine kundeveiledere er alltid trivelig å prate med når de ringer å justerer forsikring alt etter forholdene.
Fikk denne fra bedriftsadvokaten til IF Om If vil dekke krav fra kunder som har benyttet verksteder If ikke har samarbeidsavtale vil If avgjøre i det enkelte tilfelle. Utgangspunktet i vilkårene er imidlertid at kundene ikke har krav på dekning i slike tilfeller, og at kunder heller ikke har krav på kontantoppgjør for skaden.